Sociale

Dette finner beboere i Sociale

Etter å ha logget inn i Sociale har beboere tilgang til en rekke funksjoner.

Aktiviteter

I Sociale er det enkelt å planlegge, eller finne spennende aktiviteter å delta på! Påmelding gjøres med et klikk, og det er mulig å legge igjen en kommentar eller å stille praktiske spørsmål.

Alle brukere kan opprette aktiviteter og invitere naboene sine til å bli med. Dette kan gjøre det lettere å bli kjent med naboen, og bidra til et mer sosialt nabolag.

Tjenester

Noen ganger har man behov for litt hjelp eller en praktisk tjeneste, men er usikker på hvem man kan spørre.

I Sociale er det enkelt å spørre om hjelp, og naboene kan ta direkte kontakt med beboeren i appen for å avtale nærmere.

Utlån

Hvis du har noe du ikke bruker så ofte, kan du dele det med naboene dine. Sociale lar deg registrere det du har, og du kan også se hva naboen har valgt å dele.

Du kan også reservere fellesutstyr som boligselskapet har skaffet. Bare sjekk kalenderen og finn et tidspunkt som passer for deg.

Lokaler

Hvis du bor i et boligselskap med fine felleslokaler, kan du bruke Sociale til å reservere dem. Enten du vil ha fest på takterrassen, invitere besteforeldre til helgebesøk eller reservere fellesrommet til konfirmasjon, kan du se når lokalene er ledige i appen.

Som en bonus får styret full oversikt over hvem som skal ha lokalene når - og bruker mindre tid på oppfølging!

Avtal møte idag!

BBL PivotalBesøksadresse: Akersgata 35/39, 0158 OsloOrg.nr: 980 557 707Telefon: 24 14 55 20E-post sociale@bblpivotal.no